søndag 12. desember 2010

I heart Siam


sugerørjulepynt i Siam

Nok et par dager har gått her i Bangkok, og Martin har vært sengeliggende hele tiden. Det kan jo bare bety en ting; masse shopping for meg! Jeg har brukt 2 hele dager på ca halve Siam Square. La meg fortelle dere om dette fantastiske stedet. Her finner du alt fra de dyreste designermerkene til hjemmelagde klær til markedspriser, og alt imellom. Stedet er fylt med kjempekjøpesentere med alt man kan ønske seg, og mellom hvert kjøpesenter er det gater fylt med klesboder. Viben minner litt om Camden Town i London, men klesutvalget er myye bedre. At det i tillegg er førjulsalg overalt hjelper ikke på budsjettet for å si det slik. Men når man får 2 bukser til 80 kr så er det heeelt ok for meg:)


Kinesisk kalender, tror vi...



I dag har jeg tvunget Martin opp fra sitt lune rede og ut i gatene i Bangkok. Vi dro til Lumpini park som ligger 500 meter fra hostelet. Her fikk vi slappet av litt i solen og sjekket ut gatekunstnerne og musikantene. Har også kjøpt togbilletter til Laos, drar på onsdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar